søndag 14. august 2011

Lenge siden sist...

Nå begynner det å bli en stund siden sist jeg har blogget så det er vel på tide med en liten opptattering. Jeg har jobbet mye i det siste, men det kommer nok til å bli bedre nå som jeg har fått fast stilling med veldig gunstig jobbtid. Det er jeg veldig godt fornøyd med spesielt siden Mie har blitt barnehageunge, da slipper hun nemmlig lange dager! Her er et bilde av Mie på hennes første barnehagedag:

Store barnehagepia mi!

Snuppa vår har lært seg å gå så nå er det litt mer fart og spenning, hun er ikke helt stødig enda men hun er veldig flink og hun greier å reise seg alene helt uten hjelp.

I dag har vi vært på tur, pappan og onkel har fisket og jeg og Mie har leka i fjæra. Her er noen bilder:

 Mamma sin lille solstråle starter dagen med et smil og frukt og bær

Det er best å spise selv

Bær er det beste Mie vet om

Snack til turen

Mie plukker stein

Supert turvær

Masse fine skjell og steiner å leke med

 Blåskjell

Mie stoooorkoser seg!

3 kommentarer:

  1. Sjekk frøkna som har blitt stor da!!!! Som tiden flyr! Moro å titte innom her å se bilder av den flotte jenta di! :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...